Saturday, July 2, 2011

Demam "memfollow" blog org lain...hehehehhehe

hai semua,

Aku rasa bahagia btl hujung minggu nie coz teda duty...biasa la tukang karut mcm aku nie kerja ikut shift termasuklah Sabtu & Ahad... mi hubby con mi padre pi memancing udang awal subuh lg...tinggal la aku dan my mom di rumah...My mom sibuk mencuba resepi baru yg dia dapat dari Facebook nya...jadi aku melepak sambil surf internet la...hehehehehe
                           Gambar sekadar hiasan (hehehehehehe)


seriously,aku skrg asyik "memfollow" blog org jak...mana yg aku rasa sama pengalaman dgn aku terus follow... FB pun jarang aku buka dah...barulah aku tahu bukan aku sahaja yg ada masalah infertillity di dunia...ramai lagi yg senasib...tiba2 aku jd malu ingin mengeluh dgn nasibku sedangkan ada yg lebih lama menanggung masalah ini pun bleh hidup penuh kesabaran.....

 * 4 da note ~ hampir 30 blog dah aku follow..hehehheeh


update ckit pasal peristiwa spottingku 3 hari lalu....sehingga skrg aku masih spotting tp ckit sgt dan cuma sehari sekali...aku ada buat UPT kelmarin tp -ve...tp klu ikut tarikh menses yg seterusnya ada 6 hari lg....musykil2...

No comments:

Post a Comment