Wednesday, June 1, 2011

Akhirnya.....

bikin suspen jak tajuk tu....hehehehehe....bkn apa,akhirnya.periodku dtg dgn byknya...hari nie hari pertama, so besok klu teda halangan aku mau ambil ujian darah utk...(kejap check google dulu)...k ini penerangannya...

Hormon FSH dan LH

Hormon ini boleh memberitahu adakah terdapat kelainan dalam fungsi hipotalamus dan pituitari seseorang wanita. Ujian ini biasanya dilakukan pada hari ke 2 kitaran haid. Ujian ini adalah ujian yang paling senang untuk mengetahui simpanan ovari dari segi kuantiti dan kualiti telur (ovarian reserve) wanita.


Aahh,itulah tu dia punya ujian...bkn apa,mau tau jg aku bertelur ka tidak lps menses nie...hehehe mcm ayam plak..kikikiki...harap2 aku bertelur cycle nie...klu nda berjaya pregnant bln nie...aku mau cuba clomid bln dpn...itupun klu menses lagi la bln depan (mudah2an la).....aku betul2 mau baby...




       

No comments:

Post a Comment