Monday, June 27, 2011

Masa untuk TTC seriously....

Hai semua,

Akhirnya segala stress dan beban selama 4 tahun yg telah aku tanggung sudah selesai...aku tak kisah apapun resultnya nnt,yg penting aku suda bebas..HAHAHAHAHAHAHAHA,,,(happy tahap gaban)....aku sebenarnya cakap pasal study aku,insyaallah klu teda aral melintang...November nie konvo la aku...maybe ada hikmahnya aku blm preggy lg selama nie...aku btl2 stress dalam masa nak abis kan study aku...problem duit la,kerja la mcm2 la...nasib baik ada laki tukang cover masalah...tq my love..mmmuaaaaahhhhhh...hehehehhe


Oh ya,ada berita baik dlm family ku...adik perempuanku yg pernah keguguran November lalu akhirnya berjaya preggy kembali...itupun hampir setahun jg dia mencuba selepas keguguran tahun lalu...aku dan adikku beza 1 tahun jak usia perkahwinan kami...aku kawen April 2009,dia plak kawen April 2010...masa mula2 dia kawen pun,dia ada masalah nak preggy...6 bulan kawin baru sangkut...apalah nasib kami adik beradik nie...klu ikut cerita my mom,dia dulu tiada masalah lmbt preggy malah smpi payah di suruh stop preggy sbb tlmpu byk anak dan rapat tul (setahun seorang)....hairan kan...


tp aku tidak hairan klu adikku lg awal preggy drpd aku sbb dia jenis klu dia mau sesuatu,dia akan usahakan sepenuh hati...mcm2 usaha dia buat, makan jamu la, maajun la, pendek kata mcm benda dah dia telan...akhirnya berkat sabar dan usaha dorang laki bini,dia kembali preggy....yang aku nie baru mau mula...

1 comment:

  1. yes,,mari kita mula ttc secara serius..hopefully kita berjaya tahun ini..Aamin..tp kamu best sbb at least telah terbukti dapat pregnant walaupun keguguran. at least pernah jugak berisi..doakan sy pun ada berita gembira bulan ni..

    ReplyDelete